25. april 2010.
Mediji i NVO prate primenu Etičkog kodeksa - partnerstvo za uspeh -
Značaj praćenja Etičkog kodeksa je prikazana kroz aktivno uključivanje lokalnih i regionalnih medija iz 6 gradova Srbije. Konferencije za medije, koje su održane u svakoj opštini uključenoj u projekat, okupile su preko 20 predstavnika lokalnih i regionalnih medija. Važnost Etičkog kodeksa za medije i NVO je takođe naglašena na trodnevnom trening seminaru održanom pored Knjaževca od 22. do 24. aprila 2010. godine.
Trening je održan uz aktivno učešće predstavnika Stalne konferencije gradova i opština i McCann Erickson PR. Građanska čitaonica Pirgos je uverena da je partnerstvo medija i NVO od vitalnog značaja za dalju primenu Etičkog kodeksa. Aktivnosti su realizovane u okviru „Inicijative javnog zagovaranja građanskog društva (CSAI)“, koju podržavaju Institut za održive zajednice (ISC) i USAID. Više o ovom programu možete saznati na www.iscserbia.org
Sve konferencije za medije su pratili predstavnici lokalnih i regionalnih medija. Verujemo da smo na ovaj način dopreli do šire populacije Pirota, Knjaževca, Leskovca, Brusa i Novog Pazara. Nekoliko web portala je, pored lokalnih medija, objavilo vesti o održavanju konferencija. Neke od njih su: www.pirot.rs; www.tvpirot.rs; www.knjazevacinfo.com, etc. Kroz lokalne i regionalne novine, kao što su “Pirotske novine”, “Rasina pres” i “Timočke novine”, šira javnost je bolje upoznata sa ciljevima projekta.
Predstavnici medija su izrazili zadovoljstvo metodologijom i odabirom eksperata za trening „Uloga medija i NVO u praćenju primene Etičkog kodeksa“. Ukupno 24 predstavnika medija i partenrskih organizacija su prisustvovali treningu. Učešće eksperata Stalne konferencije gradova i opština i McCann Erickson PR je privuklo pažnju dnevnog časopisa BLIC, koji je objavio članak u izdanju od 25. aprila 2010. godine.
|